شرکت تجارت الکترونیک تمدن پیشرو در ارائه خدمات بانکداری نوین

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me
 x 
سبد خرید خالی

مراحل راه اندازی سوئیچ بانک شهر

مدارک موردنیاز جهت اخذ سوئیچ بانک شهر
  1. تکمیل فرم درخواست
  2. کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه متقاضی
  3. کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه دارنده جواز کسب
  4. کپی برابر اصل اجاره نامه یا سند مالکیت محل استقراردستگاه
  5. کپی برابر اصل جواز کسب مربوط به محل استقرار دستگاه
  6. گواهی امضا متقاضی و دارنده جواز کسب و دارنده چک
  7. کپی دفترچه حساب بانک شهر یا تاییدیه شماره حساب
  8. تاییدیه کدپستی محل استقرار دستگاه
  9. یک برگه چک ضمانت 50 میلیون تومانی در وجه شرکت توسعه و نوآوری شهر
مرحله اول
ارسال تمامی مدارک ذکر شده از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره 09108921371
مرحله دوم
دریافت قرارداد سوئیچ فی مابین شرکت تجارت الکترونیک تمدن و پذیرنده از طریق تلگرام یا واتساپ ( از قرارداد سه نسخه پرینت گرفته شود پایین تمامی صفحات هر سه نسخه توسط متقاضی ، دارنده جوازکسب ، صاحب چک امضا و اثرانگشت زده شود)
مرحله سوم
ارسال فیزیکی تمامی مدارک ذکر شده و سه نسخه قرارداد " توسط متقاضی ، دارنده جوازکسب و دارنده چک ضمانت امضا و اثرانگشت زده شود" به شرکت تجارت الکترونیک تمدن از طریق پست ، تیپاکس یا کالارسان
مرحله چهارم
واریز هزینه روتر و دریافت روتر پس از کانفیگ شدن آن
مرحله پنجم
اتصال روتر به اینترنت و دریافت کد ترمینال پس از گذشت 48 ساعت از اتصال
مرحله ششم
تماس با قسمت نصب و راه اندازی شرکت توسعه و نوآوری شهر و نصب دستگاه خودپرداز

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک تمدن می باشد و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد